محمد محمدي: با فرشيد کريمي رفاقت دارم

محمد محمدي: با فرشيد کريمي رفاقت دارم




 

 


محمد محمدي: با فرشيد کريمي رفاقت دارم


تاریخ : سه شنبه ،
27 تیر 1391

دروازه بان جديد تيم فوتبال راه آهن تهران گفت: 'فرشيد کريمي' از دوستان قديمي من است و با وي در تيم راه آهن، رقابت نه ولي رفاقت دارم.


''محمد محمدي'' روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا در خصوص تازه ترين شرايط تيم راه آهن تهران اظهار داشت: اوضاع خيلي خوب است، گروه علاقه مندي تيم را در دست گرفته و با جديت کار مي کنند.

وي افزود: درست است که کار را دير شروع کرديم اما کادر فني و بازيکنان با جديت کار را دنبال مي کنند تا نتايجي درخور نام راه آهن کسب کنيم.

دروازه بان سابق تيم فوتبال داماش گيلان در باره وضعيت دروازه بانان تيم راه آهن نيز گفت: هر 3 دروازه بان تيم از نظر بدني و ذهني کاملا آماده آغاز مسابقه هاي ليگ برتر فوتبال بوده و در تمرينات بسيار با انگيزه هستند.

محمدي در باره کار با علي دايي سرمربي و بهزاد غلامپور مربي دروازه بانان تيم راه آهن نيز گفت: با علي دايي، سابق بر اين در تيم پرسپوليس همبازي بوده و در ادامه در تيم ملي نيز شاگردش بودم، از اين رو ارتباط خيلي خوبي با يکديگر داريم.

با غلامپور هم در تيم ملي کار کرده ام و مشکلي با يکديگر نداريم.

با اين همه به اعتقاد اين بازيکن، علي دايي سرمربي تيم راه آهن در فصل جديد کارش از ساير مربيان ليگ برتر سخت تر است چرا که تيمي را تحويل گرفته که بسيار دير تمريناتش را شروع کرده است.

وي در ادامه ابراز اميدواري کرد: با توجه به تغيير و تحولاتي که در باشگاه راه آهن رخ داده است، به نظر مي رسد روزهاي خوبي پيش روي اين تيم باشد.

محمدي در باره انگيزه بازيکنان تيم راه آهن با توجه به اينکه در موعد مقرر نتوانستند تمرينات خود را شروع کنند نيز گفت:‌ بازيکنان موضوع اين اتفاق را به فال نيک گرفته و مصر هستند دوازدهمين دوره مسابقه هاي ليگ برتر فوتبال را بسيار محکم شروع کنند.

محمد محمدي، فصل گذشته براي تيم داماش گيلان به ميدان رفت و در پايان فصل از اين تيم جدا شد.

محمدي در حالي به تيم راه آهن تهران پيوست که پيش از اين با تيم استقلال به توافق رسيده و قراردادش را در هيات فوتبال استان تهران نيز ثبت کرده بود.

محمدي در ادامه و با کسب اجازه از کادر فني و مسوولان تيم استقلال تهران، تصميم به ترک اين تيم گرفت و راهي تيم راه آهن شد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل